Friday, June 27, 2008

Worst Friday night ever

Nak tengok movie, takde movie best. Last2 kena layan "My best friend's wedding". My Best Friend's Wedding??????? Takde cite lain ke???? Sb please hit me with a hammer right now.

Nak tgk Wimbledon (Nana / Baloo / Ji - Federer menang kan?), delayed sampai lambat gila last2 aku tido.

Nak buat hot choc, marshmallow lak habis, demm...dahlah aku tak budget bebudak nak lepak rumah kalau tak aku beli banyak skit donut.

Akhir sekali, sebab takde sports nak tgk sgt kena layan some dumb "Irish hurling" game, ala-ala AFL yang menggabungkan bola, ragbi, basketball, handball dan lari membawa telur dalam sudu - sumpah aku nampak diorang bawak sudu main game nih. Siap boleh curi sudu opponent lagi!!! Dahlah diorang main stok serius gila, pas tu siap stadium penuh crowd lagi! Bodohnya, tengok game 20 mins rasa macam 2 hours.

On a positive note, thanks guys dtg rumah aku layan lawak2 sengal beramai2. Tergelak2 aku sampai tgh malam. You guys rock!!


P.S - Mat Pin - Aku tau skill fancy yang paling basic tuh apa...kahkahkah, kelako2, credit to amar ah ni...ada2 je idea mamat tu.

No comments: