Thursday, July 17, 2008

2 mimpi pelik

1 - Aku mimpi tgh buat Consol Cash Flow Statement utk company aku...semangat berlari ke sana sini jumpa semua orang tanya pasal operating / investing /financing activity items...ahahah, bangun tido tau2 je dah penat berfikir..dah la kena gi keje lak pagi tuh, double fikir...letih2 ehehe

2 - Yg ni lagi pelik... Aku tgh lepak kat some majlis keramaian dekat2 sekolah rendah aku, tetiba aku jumpa mak aku..Apparently she's wanted to matchmake me with a girl she knew. (WOOPPPP!!!!!!!!)

Namun, hajat tak kesampaian. Belum sempat nak tgk rupa si gadis itu, aku seraya terjaga tetiba2, sebab alarm handphone aku berbunyi...citpoodah...

At least kalau tak kerana keje pagi tu boleh le aku sambung tido (mana tau mimpi tuh sambung balik, you know what I mean?)

Oh well, till then, Mrs "Girl with No Face"....

2 comments:

-Azman Mashor- said...

dude, mane ko tahu yg mak ko nak kenalkan dgn girl sedangkan ko tak tgk lagi rupa die? haaa tah2 laki kot...ko biar betik anso..

Ansar said...

Hahahahahahaha, memang dia kata girl kot!!!! Camana pun aku kena admit aku bangun tidur tuh sedikit kehampaan gak ah, kjghfkjfhesjkfh......