Tuesday, May 6, 2008

Hari yang gila

Aaaaaaahhhhhhh.......Masa untuk menulis, yeeehaaa!!!!!

Pagi tadi sakit perut nak mampus!! Bangun2 jek terus lari pegi toilet. Mesti semalam nyer makan nih, my housemate's girlfriend ajak kitorang kat makan rumah dia, layan Mi Kari siut..pergghhhh!!! Mantap dan layan. Benda tuh dah perfect dah, aku jek ngada nak letak sambal banyak2 kasi berasap kepala. Ambik kau, senak seharian hari ni, but it was worth it! Sedaaaaaapppp...

Dah la mimpi ngeri. Know what happened? I was in this court playing netball with girls against some other team. Tak tau apasal, aku asyik buat mistake jek manjang. Pass out lah, kena intercept lah, salah baling lah. Last2 kena marah tahap tak ingat nyer ngan Denise + Hajar (apahaaal la korang dua tiba2 ada ni). Terjaga aku, for a moment aku boleh takut nak tido balik....Hahahahaha, that's funny.

Also had a full day at work. End of month accounts reconciliation, evil EY auditors coming to check our books for mid-year review. Letih, balik rumah straight terjelepuk atas katil. Makan goat chop ngan mashed potato, huh housemate aku nih boleh tahan skill masak dia. Senang hidup..

No comments: